søndag den 22. april 2012

Cake Boss Crazy!


Har lige fået den skønneste hilsen fra Mauro & Maddalena Costano fra TV programmet Cake Boss, om at JEG (!!???) har vundet deres kagekonkurrence, med min vintøndekage! Dem som for alvor kender mig, min kærlighed til kagedekoration og min respekt for The Cake Boss himself Buddy Valastro, vil forstå hvordan jeg har danset lykkelig rundt i huset ved tanken om at de mennesker jeg SÅDAN respekterer for deres kreativitet og tekniske kunnen har set MIN kage og oven i købet fundet den var den bedste ud af mange fra hele verden! FUCK DET ER CRAZY!

Ja undskyld hvis det ikke er okay at "prale", men jeg er simpelthen SÅ glad og stolt at Janteloven godt kan glemme alt om, at stikke sit grimme hoved frem.... MÅ bare dele det...

8 kommentarer:

  1. Du er den sejeste, den sejeste jeg kender, kender. Hmmm ergo må du være den sejeste jeg ikke kender. Tillykke med titlen.

    SvarSlet
  2. TUSIND GANGE TILLYKKE :) ...fuck janteloven ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke Sus, du praler ikke. Du deler bare din glæde sammen med os andre. Forstår godt at du er stolt

    SvarSlet
  4. Den er da også vildt flot, men hold op hvor sejt! Lidt mega meget vildt at vinde en international konkurrence - og så især en der er så eksponeret! Stort tillykke herfra, og "pral" du endelig!

    SvarSlet
  5. Ej Sus er du svimmel mand - det er da vildt sejt og skide godt gået.. men den var nu altså også fantastisk din vintøndekage.... Du er hamrende dygtig og selvfølgelig må du prale. Virkelig flot så KÆMPE stort tillykke herfra.
    Knus Anita

    SvarSlet
  6. Det er fuldstændigt ok at prale, det SKAL du da ;-)
    Stort tillykke..

    SvarSlet
  7. Tillykke!! Du er dælme også dygtig :)
    Og f...! janteloven!!

    SvarSlet