søndag den 9. januar 2011

Pirates of the babyan m.v....

Skønne Mikkel blev et år forleden, og jeg fik lov at lave pynten til hans 3 lagkager. Der var frit slag så jeg hyggede mig rigtigt med at være kreativ udi babypynten - Det har jeg jo ikke gjort så meget i før. Til den første lagkage blev det til en lille babypirat...


Piraten har naturligvis fundet en skattekiste




Jeg har længe haft lyst til at lave en elefant, så det var en oplagt mulighed, men for at lave den lidt anderledes smed jeg en mus ind i ligningen. Elsker den klassiske forestilling om den store elefant som blive bange for den lille søde mus.



Den ér da sød


Jeg syntes også der skulle være en gang lidt traditionelt 1 års fødselsdags pynt, så jeg hyggede mig med at lave lys, bamse, legetøj m.v.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar