lørdag den 15. januar 2011

Kommer fra hjertet...

Normalt siger man at noget som kommer fra hjertet er "Heartfelt" og det er alle mine kager... men denne er også "Heartfilled".... Som man vil forstå længere nede i indlægget.

Jeg har fået en ny form og den var jeg simpelthen nød til at prøve af, så det blev til en "lille" diskret lørdagskage (hold op hvor blev den høj):


Jeg blev irriteret over ikke at kunne finde ud af at lave en stor rose (jeg kan ikke få bladene "løse" nok - den bliver for kompakt), at jeg blev stædig og fandt på en anden måde at lave en stor blomst. Den er således et produkt af min fantasi og jeg er ikke sikker på den har et navn, selvom jeg har ladet mig fortælle det ligner en Dahlia lidt? 


Og det var så det jeg mente med "Heartfilled" - Jeg har købt Wiltons specielle form som gør det muligt at lave kager hvor fyldet er samlet i midten som et hjerte. Det fungerede fint og giver en rigtig sød og overraskende effekt.

1 kommentar:

  1. Ej hvor spændende! Kan ikke lige lure, hvordan hjertet er kommet frem, så må ind og tjekke den form!

    SvarSlet