mandag den 3. januar 2011

Same procedure as last year....

Ja eller d.v.s. ikke helt, for jeg har ikke lavet kransekage før, men med hele denne kage-fascination følger nu engang lysten til at kaste mig ud i også andre grene af kage-verdenen, og da jeg havde fået en ordentlig portion marcipan til firmaet fra en samarbejdspartner var vejen kort til at omsætte det til en nytårskransekage...

Det gik bedre/nemmere end jeg havde forventet og hold op hvor blev den høj! Vi havde kransekage adskillige dage ind i det nye år...


1 kommentar:

  1. Hej
    Lige to små tip. Når jeg laver kransekage(som tidliger kontitor) laver jeg ringne efter 4-tabellen så jeg former dem og måler så den øverste er 4 cm den næste 8 cm osv. Så bliver den ikke så høj. Når de er bagt kommer jeg dem i fryseren. Så bliver de ikke så nemt tørre. Ved ikke om det er sådan du har gjort, men flot blev den og især når det var første gang:-)
    Hilsen Kira

    SvarSlet