søndag den 31. oktober 2010

Cirkeline og Ingolfs Bryllupskage :-)

Dagen har egentligt stået i Halloweenkagernes tegn, meeeen en enkelt bryllupskage i 3 lag er det da også blevet til! Ja I læste rigtigt - 3-laget-bryllupskage! Jeg tænkte - Hvor svært kan det være?


Nej okay - hvis nogen skal bruge den som bryllupskage er det vist Cirkeline og Ingolf eller ligesindede "Little People"... her ses kagen igen, med en tændstik til størrelsessammenligning:


Jeg havde bare lidt rester fra dagens to Halloween-kager og så skulle jeg lige se om man kunne, og det blev da meget sødt, omend jeg ved at min kære fader straks vil brokke sig over, at der ikke er miniaturebrudepar på toppen (jeg må på jagt i sønnikkes plastiksoldater eller noget :-)

Jacob mente jeg også skulle tage et billede af ham og kagen så man kunne se hvor lille den er - Det være hermed gjort. Hans trætte udtryk skyldes altså ikke alle de kager hans mor tvinger i ham, men deriomod de 10 km. han har gået med spejderne i dag. Seje dreng!



Det var meget sjovt at se om man kunne lave sådan en Pygmæ-bryllupskage og jo bare noget jeg lavede imellem de andre kager, men det ville nok være noget andet hvis man skulle lave 40-50 ens så hver gæst kunne få én ligesom jeg har set på nogle af de amerikanske kagesider jeg frekventerer... Puuuhhh....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar