lørdag den 2. oktober 2010

Tøsekage

Ja nu skal det jo altså ikke være tanks og sværd det hele, så det var tid til en noget mere tøset kage. Jeg er ellers ikke en lyserød-tyl-glitterstads-rose-tuttet-nutte-kind'a girl men jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave blomster, så jeg meldte mig frivilligt til at levere søndagskage til svigermor.


Når man tager i betragtning at det var mit første forsøg udi blomsterpyntens verden og kun min 2. kage med fondant er jeg faktisk rigtig godt tilfreds.



It's all in the details...



Hov indholdet... (det er jo ikke kun indpakning :-) Der er hindbærmousse med chokoladestykker i det ene lag og Tom's skildpaddecreme i det andet. tror det er en ret god kombi som jeg glæder mig til at smage.

Sløjfen drillede lidt da papiret inden i skulle tages ud (det havde været der for at holde formen mens den tørrede, men hang en smule i), så det endte med en strategisk placeret lyserød rose :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar